روانشناسی نابهنجاری
مقایسه نارسایی شناختی، پردازش هیجانی و تاب آوری در دانش آموزان دختر با و بدون اضطراب امتحان

عارفه حمیده مقدم؛ زینب شریفی پور چوکامی؛ خزر تاج بخش

دوره 1، شماره 2 ، اردیبهشت 1400، ، صفحه 26-39

https://doi.org/10.22034/jmp.2021.283320.1013

چکیده
  هدف پژوهش حاضر مقایسه نارسایی شناختی، پردازش هیجانی و تاب آوری در دانش آموزان دختر با و بدون اضطراب امتحان است. این پژوهش با طرح علی مقایسه ای انجام شد. نمونه پژوهش متشکل از 203 دانش آموز پایه دهم و یازدهم در سال 1398 (92 دانش آموز با اضطراب امتحان و 111 دانش آموز بدون اضطراب امتحان) بود که با نمره برش 50 از میان دانش آموزان شهر رشت با روش نمونه ...  بیشتر